Niet te vinden wat nog op een camping lijkt. camping is permanent gesloten zegt Google. Doorgereden naar Sogafoss

• oktober 2021

Sluit me bij de vorige review aan, alhoewel bij ons het betalen via de website, met enige moeite, wel lukte. Mooi locatie vlakbij watervallen. Helaas wordt de camping als parkeerplaats en wandelroute gebruikt.

• september 2021

Er was niemand bij de receptie. Onduidelijk hoe er betaald moest worden. zou via de internet site moeten maar dat lukte niet. er kwam later op de avond iemand het camping geld innen. Ook waren er geen afgebakende camper plaatsen en er was geen douche. kortom een zeer matige camping.

• oktober 2021

• september 2021