wij waren hier op 27 juni 23, op gravel bij het restaurant gestaan. Gras was wel te doen, stonden meerdere campers. douche open van 17.00 tot 22.00 uur. geen wastafels wel aanrecht met koud water. Heerlijk pizza gegeten in het restaurant. Camping Card geldig.

Teekies

We waren er 14 augustus 2022, camping overvol. WC’s en douches vies. Alleen koud afwaswater. Terrein verder wel goed met elektriciteit langs randen van velden. Camping kaart geldig.

• mei 2022

plus: heerlijke douche, groot veld, leuke bar/restaurant min: het is een bouwput, veel te weinig sanitaire faciliteiten en met de camping card moet je nog steeds (fors) bijbetalen voor de douche.

• mei 2022

Skjól Camping