• juli 2020

Helaas doen ze niet meer mee aan de IJslandse campingkaart. In de zomervakantie dagelijks tjokvol. Sanitair desondanks schoon. De IJslanders douchen niet, maar gaan naar het zwembad of de hotpot.

• mei 2019

Mooie camping bij het zwembad. Open vanaf 1 juni, maar wij konden er op 28 mei ook terecht. De douches deden het nog niet, maar we konden douchen in het zwembad. De campingkaart is hier geldig. 3 km verder is een prachtige hotpot met heerlijk warm en heet water.

• juli 2020

• mei 2019