• oktober 2022

wel wat sluipdoor aanrijroute, maar zeker de moeite waard. zeer ruime plekken met stroom en water. sanitair eenvoudig maar ok. eigenaar zeer vriendeljjk

moutje

Een top plaats als je van rust houdt! Gastvrije ontvangst; ruime plaatsen, zowel keuze in zon als schaduw met uitzicht op omringende bergen. Sanitair eenvoudig, maar brandschoon! Heerlijk betaalbaar eten in eenvoudig restaurant of op terrasje. Echt aanrader!

• mei 2022

Voor ons de mooiste plek voor twee nachten. Alles aanwezig toiletten, douche, vuilophaal en een zeer vriendelijke ontvangst. 20 € en veel groene bomen en vogelgezang om ons heen. Puur natuur!

• oktober 2022

• mei 2022