erg mooie plek, alleen helaas gesloten op 12.09.22 Volgens de website is Camper Kontakt open tot 15 oktober. is niet mogelijk we hebben ervoor gestaan en een nachtje uitgeslapen

Coffymen

Leuke plek aan zee met veel staanplaatsen, gratis strand en ook Lido (dat sluit om 18.30 uur), misschien gaat het weekend door… vriendelijk personeel. schone zee zonder rotsen perfect voor kinderen

• augustus 2021

Mooie camperplek direct aan strand, je mag zelf een plek uitzoeken. Sanitair is schoon en eenvoudig. eigenaar is vriendelijk en spreekt Engels. Prijs was voor ons met kids 30 euro. Er zit een bar bij en een goed restaurant op 1,5 km lopen.

• augustus 2021

Area Lido Tavernese