We werden hartelijk ontvangen met seizoensfruit. Zeer mooie, rustige plek. Sanitair wat verouderd maar nog steeds schoon en mooi. Wij adviseren!

urso

Prachtige rustige plek, twee nachten alleen gestaan, derde nacht met andere camper. Je wordt zo nu en dan verrast door eigenaar met fruit, sla of eitjes. Helemaal top

• april 2023

Geweldige plek. Bij aankomst warm welkom en er lagen 6 sinaasappels en een bloemetje op onze fietsen. Prima sanitair, overal heerlijk warm water. Bij afrekenen de volgende ochtend ontvingen we 2 kroppen heerlijke sla en een bekertje olijfolie. Aanrader!!!! Frank en Nora Meijer

• april 2023

Agriturismo Biologico Il Maresciallo