Inderdaad een camping direct aan zee maar inclusief voorbijrazende trein. Wat ons betreft niet de meest fijne plek……

• april 2022

wij waren er op 13 april. Prachtige dag maar gesloten. Een krappe (door lage spoorlijntunnel) laatste stuk naar de camping. Een ‘beroerde’ omgeving maar weliswaar aan zee. Doorgereden naar Kokus 750 mtr verder. Wel open en voor €15 incl.

• september 2021

Goed lopende baan, direct aan het zeewater. Ik kan niets anders toevoegen aan de vorige sprekers en was blij dat ik op 7 juli 2021 rond 19:00 uur in dit gebied een open ruimte met elektriciteit en menselijke service had gevonden. € 21,50 inclusief elektra en douche.

• april 2022

• september 2021