• mei 2019

we waren hier in mei, het gebied was erg vies, kuilen en zou onveilig gevoeld hebben om hier 's nachts te blijven. ging door naar Paestum op de parkeerplaats voor monumenten. zeker de moeite waard om 10e te betalen om je veilig te voelen.

• maart 2019

Wij waren hier in maart. Kwamen rond 21:30 aan en er stonden allemaal auto’s. Duidelijk een ontmoetingsplaats. Er werd geseind en steeds langsgereden en naar binnen gekeken. Wij zijn doorgereden. Voelde gek om daar met een camper tussen te staan. Strandtent was dicht. Wel een mooie plek.

• september 2018

We werden in eerste instantie heel blij van deze prachtige plek. Tot een local ons kwam vertellen dat hier nog wel eens ingebroken werd. De andere campers gingen weg na dit bericht en wij durfden het niet aan om alleen te blijven staan. Erg jammer!

• mei 2019

• maart 2019