voordeel is dat het bijna tegenover de ingang Pompeii ligt, maar dat is ook alles. Bij aankomst vertelde de beheerder dat onze camper van 7.40 meter ook niet de straat in had mogen rijden 😥.(vergunning) Tot 7 meter mag, dus opletten!! Kleine plekken. Sanitair erg verouderd. Wel schoon

Ereprijsjes

Duur voor wat er geboden wordt. Niets dus eigelijk. De stroom werkt niet en met kunst er vliegwerk water te vinden. Maar het ligt ongeveer in de opgravingen van Pompeii. Dus handig voor een nacht.

Jet53

Wij vonden alleen een grasveld waarop een aantal auto’s stonden geparkeerd. Borden ontbreken etc. Volgens ons is de site opgeheven.

Camping Pompeii