• oktober 2019

Deze plek is "op dit moment" gesloten! Of hij zal worden nieuw leven ingeblazen is twijfelachtig! Barrières gesloten, automaat uit, water uit en gedumpt met grind. Ik heb hem ook nooit gemist, ik ben net de BILLIGTANKEN gepasseerd (3 km in Slow.)!

• oktober 2014

Op 9 oktober was de automatische slagboom dicht. Parkeerautomaat met gebruiksaanwijzing in Italiaans. Kon het tarief duidelijk krijgen. Dicht bij de weg naar Slovenië. Zijn doorgereden.

• juli 2014

Op onze reis door Noord-Italië , Slovenië en Kroatië , hebben we ook de CP van Venco op 11.06.2014 aangedaan. Het was er onverzorgd , en het sani gebeuren was afgesloten. Ook stond er geen enkele camper, snel verder.

• oktober 2019

• oktober 2014