Wat een gave plek! wel een flinke route om er te komen maar we stonden er helemaal alleen. We hadden niet verwacht dat we zo hoog zouden zitten waardoor het in februari behoorlijk koud was. Het uitzicht maakte het allemaal goed!!

lotte312

Mooi plekje aan het meer. In het voorseizoen heel rustig. We stonden er met nog een andere camper. Geen voorzieningen dus je moet wel zelfvoorzienend zijn.

Papio

Prachtige plek aan het meer, leuk dorpje op een paar kilometer afstand met gezellig café en restaurant.

• Strada Provinciale 2

67013, L'Aquila, Italië