• mei 2019

Waren hier 22-05-2018. Hier niets gezien wat lijkt op een camperplaats. Dus nooit naar toe gaan. Bij de thermen is een grote parkeerplaats met gras zonder voorzieningen.

• oktober 2018

Veel bomen, wellicht geschikt voor buscampers maar niet voor onze 7,5 m. Niet gezien waar de 30 stuks zouden kunnen staan. Rustige landelijke omgeving. We zijn verder gereden.

• oktober 2012

Heel rustige en fijne camperplaats in de mooie olijfbomen tuin van de Bed & Breakfast. Aan te bevelen!

• mei 2019

• oktober 2018