• juli 2019

Mooie rit omhoog door mooie heuveldorpjes, water met slangpijp bevestigd, groot gravelvoetbalveld dat geweldig was voor kinderen, maar we zijn weggegaan van het beekje omdat er honderden muggen waren, we waren hier juli 2019, zeker aan te raden voor een nacht stop over

• mei 2019

Dichtbij het natuurreservaat Monterano. Vanaf hier kunt u een mooie wandeling maken naar de ruïnes van Monterano Antico. In de nacht was het stil, je hoort alleen het geluid van de kleine rivier achter de stop.

• juli 2019

• mei 2019