• mei 2019

Eigenlijk een grote geasfalteerde parkeerplaats, € 3 per dag. Het ligt op ongeveer 20 minuten lopen van een aangename stad aan een heuvel. OK voor een nacht als je lokaal bent, maar ik zou niet uit je weg gaan om hier te komen ....

• mei 2019

Een mooie rustige plek, als je geen elektriciteit nodig hebt en V + E. ongeveer 200 m bij de ingang van de kloosterkerk. Prachtig klooster. Je moet zeker kijken.

• februari 2019

De coördinaten wijzen naar een veld naast een betaald parkeren parkeerveld bij het station. Hiervoor stond een bord verboden in te rijden en omdat we werden tegengehouden door een carabinieri ("chiusso") zijn we maar verder gereden.

• februari 2019

• Via Cagnasino