boerderij !!!!

• maart 2023

gisteren aangekomen De plaats was jaren geleden leuk. Nu is er geen gastronomie meer. De plaats is als een autokerkhof. Het zou 35 euro moeten kosten voor één nacht. Ik gaf de eigenaar de vogel en reed verder. Niet aan te bevelen. Geen ster van mij. Onaanvaardbaar voor 35 euro.

• januari 2023

Op 2 januari waren we 40 euro kwijt in 2 met camper en aanhanger. Misschien verdubbelt het slepen het bedrag, maar we moesten stoppen voor de nacht. Nu lijkt het te worden gerenoveerd, dus de badkamers zijn ook een beetje rommelig. Het is nog steeds vol.

boerderij !!!!

• maart 2023