Goede camperplaats voor wie een weekendje aan zee wil ontsnappen. Fonds op zelfsluitend en lage prijzen. De boulevard die naar Savona leidt is erg mooi

asbrx

Leuke plek om te verblijven, parkeren dicht bij het strand. Een groot minpuntje voor de mogelijke inrijtijden, we kwamen om 24.00 uur aan en konden ondanks de automatische parkeerservice niet naar binnen. Toegang tot de parkeergarage is alleen mogelijk van 08.00 uur tot 23.00 uur

• SS1 Aurelia km 579

17047, Vado Ligure, ItaliëSitecode: 7051