prima Cp in de binnenstad. goed geholpen door mooie /vriendelijk dame. Heeft ons uitleg gegeven hoe je t beste boven in de oude binnenstad kunt komen. ‘s avonds gaan de hekken dicht en het terrein wordt verlicht. voor noodgevallen krijg je een tel nummer. dus aanrader!

• november 2023

gunstig gelegen camperplaats zonder voorzieningen, wel electriciteit. 6 oktober 23 was alles vol! vanwege kleine camper konden we er nog bij! 20 euro is eigenlijk te duur voor parkeerplaats zonder sanitair! 400 m verderop is restaurant om 7.30 open voor ontbijt!

• november 2023

Parking Conca D'Oro