zoals altijd heerlijk hier. ik betaalde 23 euro pn met 2 personen. prima hier.

Frommel40

Het is een kleine camping en dan ook nog veel vaste plaatsen. Verder willen wij er weinig over zeggen. Graag een plaatsje voor ons beschikbaar houden.

Tesca

Prima plek, direct aan grasstrand Comomeer. veel vaste tenten en huizen, niet veel plaats voor campers. We kwamen 1 juni, alles vol maar vader deed erg zn best een plek te regelen. gelukt. Erg schoon sanitair. enige kleine minpuntje: druk op de douche is zeer laag.

Annesiem

zoals altijd heerlijk hier. ik betaalde 23 euro pn met 2 personen. prima hier.

Agriturismo El Logasc