Gesloten op 19-04-24, het ziet er niet naar uit dat het binnenkort of helemaal niet zal openen, aangezien er niets op Google verschijnt

Eiskockeydonald

30 euro voor een camping waar alles aftands is. We hebben 2 dagen Como bezocht dus dat was orima te fietsen maar de camping is drie keer niks en een konijnenwahala

EHoonaard

Stroom werkt, douche werkt. Toiletgebouw wel vernieuwd maar door verkeerd materiaalgebruik zal dit snel weer achteruitgaan. Restaurant simpel maar goed. Algemene indruk: achterstallig onderhoud, prima voor een nacht.

Camping No Stress