Prachtig gelegen aan het Como meer. Schoon sanitair, de plekken voor campers soms wat krap, maar wel bijna allemaal schaduwrijk. Wij zouden er graag nog eens terugkomen.

JimenSas

nette schone camping , heerlijk . nieuw sanitair 👍🏼Prijs klopt niet meer . Wij betaalde 67,50 voor 2 nachtjes in mei .

De-Haantjes

Een zeer warm welkom we hebben hier een heerlijke tijd gehad met onze Camper (7,5m). Een goed uitgeruste Camping met stroom, water en schoon, verzorgd sanitair. Langs het meer kan je wandelen en fietsen Supermarkt, restaurant allemaal aanwezig. Al met al een hele mooie Camping, een echte aanrader.

Golden Sheep Camping