Wij hebben het hier 1 nacht volgehouden met de kinderen. Wat een afschuwelijk drukke camper met mini plekken. De drukke weg was de gehele nacht en dag te horen & ruiken. En wat was het sanitair vies. Het bijbehorende restaurant is ook geen aanrader wat ons betreft. We waren blij weer te vertrekken..

Weymiens

Kamperen in de legbatterij: kampeerders dicht bij elkaar. Dit is niet de plek voor kampeerders die willen genieten van rust en natuur. Sanitaire voorzieningen zijn prima. Directe toegang tot het meer. Eind juli betaalden we 34 voor twee met een camper voor één nacht.

Camping Venus