Een beetje oud maar schoon. Goede locatie aan het meer. Bijna de enige gasten in januari. ACSI geaccepteerd. Niet veel plaatsen voor reizigers, meestal permanent bezette ruimtes.

Sunshine88

Wij wilden met onze hond 1 of 2 nachten doorbrengen aan de Italiaanse kant van het Lugano meer, maar helaas zijn honden NIET toegestaan. Dit zegt dus niets over de camping.

• maart 2023

mooie camping met veel groen en ruime plaatsen, fijn en schoon sanitair. Met een pasje via het poortje naar het meer van Lugano, treinstation op loopafstand om Lugano met de trein te bezoeken.

• maart 2023

International Camping