• april 2023

Wederom geprobeerd. In al die jaren niets verbeterd. Geen fijne (veilige) plek om te staan. geen service.

• oktober 2022

Vermijd vermijden vermijden. Dit is geen goede ruimte voor de nacht. Veel betere opties in de buurt. We kwamen aan bij een grote lege en vuile parkeerplaats voor kinderen die donuts op scooters deden. Meteen vertrokken.

• april 2022

lastig te vinden locatie. Aanmelden bij een soort clubhuis. aardige man. ruime locatie maar geen beveiligde plek. met onze e-step waren we binnen 10 Minuten in het gezellige Luino. zonder vervoer te ver van de bewoonde wereld.

• april 2023

• oktober 2022