• juni 2019

Bestaat nog maar lijkt niet of nauwelijks gebruikt te worden. Woning ernaast met verwaarloosde, blaffende hond waarvan de hondenpoep lucht nadrukkelijk aanwezig was. Geen aanrader. Rijd liever een paar km door naar Carenno, lastig weggetje maar mooie ligging.....

• september 2018

• december 2016

Mooie locatie, wij stonden hier 22 Oktober 2016. Er komt iemand uit de buurt voor de stroom aansluiting en het geld ophalen. Water inname en lozen is gratis. Kees en Nelly

• juni 2019

• september 2018