Egbertje

Prima, eenvoudige camping. zoals wij ze graag zien. Wij stonden er een nachtje op doorreis naar de boot in Livorno richting Corsica. De weg geeft wat geluidsoverlast. Sani is goed en schoon. Vriendelijke ontvangst. Nadeel: de vele vliegen en muggen…. maar daar kan. iemand wat aan doen. Aanrader.

Ronald-en-Helga

Fijne camping op fietsafstand van de bruisende stad Pavia. Rustig, schoon en compleet sanitair. Mooi zwembad. Bijna een topper, nog iets meer aandacht voor het sanitair en dan vijf sterren.

Camping Ticino