Op deze locatie is geen camperplaats. Aan de overkant van de weg is een groot vast kampement. De geplaatste review dat het nabij het klooster ligt, slaat op de camperplaatse Parking Certosa, ongeveer 8 km van Pravia.

• april 2022

Mooie locatie, op loopafstand van de fantastische kerk/klooster met gratis toegang. Lozing en water goed voorhanden, maar niet erg proper. Wij betaalden van de middag tot 9.30 uur ochtend slechts 6 Euro. Stroom gratis. Stelplaatsen wel wat smal.

• februari 2020

Pitch volledig bezet door Roma.

• april 2022

• februari 2020

Pitch volledig bezet door Roma.

Nog geen foto's
  • Via Bramante