RoCo1960

De camping viel ons tegen. Vrij oubollig, maar ze hadden een leuke plek aan het meer voor ons. Lekker eten bij de buren en er loopt een mooie fietsroute van ca. 12 km (via Lago di Piano) naar het Comomeer.

RvB1

leuke kleine camping, direct aan t meer en mooi te lopen naar grote supermarkt. niks te doen op camping zelf, maar met kids kan je speeltuin van camping ernaast gebruiken en de mooie toegang tot t meer maakt veel goed. Nu begin sep heel rustig. zeer prima camping en idd erg aardige eigenaren!

Camping la Sbianca Sas