• december 2021

Rustige overnachting, 10€ met elektriciteit, restaurant gesloten voor de winter.

• januari 2019

Top locatie. Wij hebben hier op 31 december 2018 gestaan en oud en nieuw gevierd in het restaurant van de familie Tarantani. Prima eten, lekkere wijn zeker aan te bevelen. Erg vriendelijke mensen, wij hebben genoten.

• september 2018

Wij waaren 28/09/2018 alles ok maar geen avond eeten in het restaurant spoktig!

• december 2021

• januari 2019

• september 2018

Wij waaren 28/09/2018 alles ok maar geen avond eeten in het restaurant spoktig!

Agriturismo Adriana Tarantani