Mooie camping omgeven door groen en aan de oevers van het Gardameer. Zeer schone badkamers. Hoffelijk, behulpzaam en professioneel personeel. We verbleven twee nachten met onze camper, de plaatsen zijn erg groot. Ook ideaal voor honden.

Lella&Flavio

Prima camping! Goed sanitair, schoon en zonder drukknoppen in de douche. Wij hadden een ‘VIP’ plaats geboekt met 10A stroom en water. Aan de rand van de camping uitzicht op het meer. Prima plek voor 2 pers €56,- per nacht. Zeker een aanrader.

AdTh

In september 23 voor de eerste keer kennis gemaakt met deze camping. wat een zalige plaats om te staan aan de boorden van het Gardameer. Prachtige uitvalsbasis voor mooie fietstochten langs het meer en ‘s avonds genieten van de rust en het uitzicht. We hebben al geboekt voor dit jaar.

Camping Sirmione