Zeer vriendelijke gastheer! Het telefoonnummer op Google werkt. De plaats ligt naast de hoofdweg. Niet veel lawaai. Hij vroeg 15 euro. Achter een gesloten hek. Een plek om aan te raden om mee te nemen! Zoet water, elektriciteit, grijswaterdepot.

• december 2023

Zeer vriendelijke plaatsmanager, Plaats schoon en goed onderhouden. Gratis verwijdering voor degenen die geboekt hebben, Elektriciteit en water tegen betaling. Voor ons is het het adres in Vigevano en we komen terug. Wij waren er op 15-11-23.

• december 2023

Parcheggio Comunale