• november 2022

11/10/2022 Er is hier eigenlijk alleen een parkeerplaats, een paar geparkeerde stacaravans, we hebben toch geslapen, het was geen probleem, de stad is het bekijken waard,

• november 2022

Rustig parkeren in een woonwijk. Geen bediening maar wel een fontein in de directe omgeving. Centrum 20 minuten te voet

• september 2020

Ideale parkeerplaats voor een bezoek aan de mooie stad Brescia, hoewel ik niet zou willen blijven overnachten, want het is eigenlijk gewoon een parkeerplaats voor een woonwijk.

• september 2020

• 25124, Bréscia, Italië