Caspervl

bedankt Casper...we wachten hier weer op je, fijne kerstdagen.

Gebruik de coördinaten! De route optie stuurt je namelijk verkeerd. Geen wifi en slecht bereik maar wat een fijne plek is dit! Prachtig uitzicht, fijne zitplekjes, heerlijk zwembad. 2 toiletten, 2 douches voor 23 euro inclusief elektriciteit en water. Top!

Hartelijk dank....

Wij hebben genoten. Rustige kleine camping met een prima zwembad om even af te koelen. Sanitair verouderd maar schoon. een supervriendelijke eigenaresse maakt het plaatje compleet. Let op: toegangsweg is op sommige plaatsen smal en bochtig dus even toeteren. Met 7.5 meter was het goed te doen.

campertjuh

dank u met heel mijn hart. Welterusten!

Caspervl

bedankt Casper...we wachten hier weer op je, fijne kerstdagen.

Hartelijk dank....

campertjuh

dank u met heel mijn hart. Welterusten!

Area sosta Madonna della Rota