Erger nog, het kan moeilijk worden om 's nachts het toilet door te spoelen, maar het wordt klein gehouden

• september 2017

plaats een beetje geïsoleerd (op dit moment werken in de vooruitgang van de sporthal gebouw) Pas op: is gesloten voor kampeerders in de Grand Prix week

• juli 2017

Het is echt gewoon een camper service punt. Het beviel ons goed, terwijl we vulden, douches had, leeggemaakt en doorgevoerd, maar niet ergens waar ik de nacht zou willen doorbrengen.

• september 2017

• juli 2017