Camping Acquafraggia

Borgonuovo-Pontecchio, Piuro, Sondrio, Lombardije, Italië

• juni 2024

Leuke, kleine natuurcamping met vriendelijke ontvangst. Sanitair schoon, zittoiletten, warme douches. Pizzeria tegenover niet onze smaak, maar leuke bar in het park bij de waterval. waterval is het bekijken waard!

Kaluhar

Fijne camping, ruime plaatsen voor campers, goed schoon sanitair, mooie omgeving, kom je over de Splugenpas dan is dat een uitdaging met een camper maar zeker te doen, en vooral omdat de rit als beloning een zeer fraaie natuur beleving geeft. Camping een aanrader!

• juni 2024

Camping Acquafraggia