Mooie camping, ruime plaatsen in de prachtige natuur. Uitstekend restaurant. Wel erg afgelegen en geen winkels in de buurt, wel een kampwinkel met zeer beperkt assortiment. Vriendelijke eigenaar.

• april 2023

Hansing

Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te lezen dat u deze ervaring heeft gehad. In de toekomst zullen we er extra rekening mee houden dat mensen niet te lang hoeven te wachten. Mag ik vragen wanneer je bij ons bent geweest, want wij zijn pas open sinds eergisteren 21-04-2023 en pas sinds gisteren onze gasten ontvangen. Met vriendelijke groet, Sietske

Wij hadden een fijn verblijf op deze camping. plaatsen zijn ruim. De weg naar de camping slingert, maar is goed te doen. Als je de route volgt die op de site staat komt het helemaal goed. Wij betaalden €66.00 met ACSI korting voor 3 nachten. Daar kwam nog €10.80 aan toeslagen bij.

ElsenLeo!

Dit jaar2023 is ons ACSI- tarief € 23,- per nacht, exclusief toeristenbelasting (€ 0,80 p.p/nacht) en Ecotax (€ 2,00 per plaats/nacht)

• april 2023

Podere Sei Poorte