felicitaties voor de gemeente....uitstekend gebied een beetje op de helling all-inclusive €10.... handig bij het centrum….. heel leuk dorp…. fantastische panoramische punten…. supermarkten en winkels in de buurt….

Angel66

Het was hier erg rustig voor ons. De plaats is absoluut goed onderhouden en het binnenrijden met de afstandsbediening van de slagboom was geen probleem. We betaalden de toeslag van 10 euro bij het VVV-kantoor op ongeveer 500 meter afstand. We hebben hier dus niets te klagen.

• augustus 2019

• augustus 2019