een prima verblijf hier gehad. daags na ons vertrek bleek dat we per ongeluk 2x betaald hadden. na telefonisch contact en de bewijsstukken gemaild te hebben werd het teveel betaalde keurig teruggestort. kortom: nette camping en nette beheerders

Is inderdaad een top plek. Eind september super rustig. Aanrij route vanaf de kust loopt door een prachtige kloof. Sanitair wat gedateerd maar netje en vooral schoon. Wandelen en fietsen in de omgeving of lekker niks doen en genieten van het uitzicht.

• oktober 2022

Staanplaatsen aan de oevers van het prachtige meer, ontspannende plek en vriendelijk en gastvrij personeel. diensten schoon en werken allemaal?

• oktober 2022

R&B Camping