alles was in orde. hele gezellige plaats aan het water, mooi strandje, schoon, met actie 21/26 € afhankelijk van de plek die je kiest. wandelen niet zo makkelijk, en geen toeristische omgeving.

Clintje6

Beste goedemorgen, Bedankt voor uw verblijf op onze camping. We zijn blij dat u zich op uw gemak voelt. De prijzen van de staanplaatsen variëren per seizoen van laag tot zeer hoog afhankelijk van de periode waarin u wilt verblijven. Buiten de camping vindt u enkele bars en bakkerijen op loopafstand. Met de auto of als je een fiets hebt, is het aan te raden om rond het meer te reizen of een wandeling te maken in de buurt van Sesto Calende of Arona

• augustus 2021

leuke camping direct aan het water. Het strand is een grasveld wat er prima uitziet en goed wordt onderhouden. De plekken zijn niet erg ruim maar voldoende. Het sanitair is schoon maar je moet je eigen toilet papier meebrengen. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam l.

• augustus 2021

Goede sfeer, mooie plekken vlak bij het meer, prima toiletgebouw, leuke activiteiten voor wat oudere kinderen en volwassenen. Minder mooi is de omgeving vergeleken bij de rest van het Lago Magiore. Wel veel winkels op loopafstand

Camping Lido Verbano