Ruim opgezette camperplaats naast camping. Prijs klopt niet €12,00 is voor de dag zonder stroom en wij betaalden €20,00 met stroom voor 1 nacht, zonder stroom €15,00 Sanitair wel schoon maar voor 200 plaatsen veel te klein.

JSGebuis

mooie grote plekken en mooi vlak, tussen de bergen maar de prijs klopt niet. wij moesten 21 afrekenen op 6-9-2022

• augustus 2021

een van de beste AS in de Alpen, attente en vriendelijke managers, ruime kraampjes, essentiële en schone diensten.

• augustus 2021

Magic Forest