Leuke plaats. Alles voorzien voor €25. Top wat ons betreft. Wel beetje lawaai van autoweg vlakbij.

• oktober 2022

top welkom, vanaf het begin voelden we ons thuis en ze waren bereid ons met de auto te brengen om ons te laten zien waar we konden dineren, uitstekende service en voortreffelijke mensen. aan iedereen aanbevolen!

• maart 2022

Prima plek op mooi grasveldje voor een overnachting. €10 zonder faciliteiten €20 voor stroom, lozen van chemisch toilet en water. Je loopt via een klim het dorpje in en het strand is op 400m afstand.

• oktober 2022

• maart 2022