Eenvoudige staanplaats, elektriciteit aanwezig, maar de meeste stopcontacten werken niet, het sanitair is verouderd. De eigenaar kwam de volgende ochtend langs en we kochten wijn van hem. Voor campers met een hoogte van 2,7 m of meer zijn er slechts 4 parkeerplaatsen beschikbaar.

• oktober 2022

wij hadden gebeld en we mochten komen maar de weg ernaartoe was niet te doen voor een camper , was meer een kapotgereden dreef vol diepe putten , op de plaats gaan kijken en is gewoon geen camperplaats waardig , alles vuil en vies en praktisch geen water uit de kraan , wij zijn teruggedraaid .

• mei 2022

ons laten verleiden door de commentaren en bij gebrek aan andere accommodaties. De toiletten en douches niet meer van deze tijd maar ook vuil. Het terrein is heel rommelig.

• oktober 2022

• mei 2022