staat een bord verboden te kamperen! mooi lokatie om te parkeren en het strand te bezoeken maar slapen mag niet!

• augustus 2019

Mooie mixparking bij strand(100m), overnachten toegestaan. Dag erg druk met auto's, 's avonds bleven we alleen over, 23:30u kwam er nog een Fransman bij, die was weggestuurd door carabinieri op de andere CP van Bosa. Alleen koude douche (€1,=) dixi-wc en rolstoel-mat naar het strand aanwezig.

• juni 2019

Op een openbare parkeerplaats hebben we noch voorraadafval of vuilnis gevonden (5/5/19), maar goed voor een nacht dicht bij het strand

• augustus 2019

• juni 2019