Goede overnachtingsplaats. Een paar lokals die er s’avonds even staan om naar de zee te kijken en wat drinken. Wij zijn de volgende dag verder gegaan. niet een plaats om langer te verblijven. Wel vriendelijke voorbijgangers in de morgen die graag een praatje maken.

CJ-Schonewille

Twee nachten gestaan prima plaats zonder voorzieningen. Parkeerplaats verlicht er komen overdag in de avond en 's nachts voorbijgangers even kort parkeren.

paracom

Hier hebben we een redelijk rustige nacht doorgebracht met een andere stacaravan. Vissers kwamen om 6 uur 's ochtends, maar verder perfect.

• Via del Galeone

09045, Quartu Sant'Elena, Italië