• september 2018

Toonhoogte goed. Zeer mooi restaurant met sfeer - vlezig. Maar je moet in staat zijn om te blaffen in de nacht blaffende hond, uiterst onprofessioneel! Dit is slechts de helft van de score ...

• juni 2017

prachtige plek, geen loosfaciliteiten, op de goede wil van de gastheer kregen we ons 50l zoet water. Zeer goed restaurant.

• juni 2017

kleinere camperplaats voor ongeveer 4 mobile. Zeer mooie locatie met uitzicht op de bergen. In de herberg, kunt u heel goed eten. Geen loosfaciliteiten. We kregen 50l water.

• september 2018

Agriturismo Il Muto di Gallura