• augustus 2021

Heet overdag, maar koel en stil 's nachts. Perfecte start van de Gola su Gorropu.

• november 2019

Er is echt een hele mooie camperplek met service. Wij zijn er geweest, maar het begon te regenen. Daarom niet blijven staan.

• januari 2019

Vanaf beide kanten van de pas staat met een bord (3,9 km) gemeld dat er een camperservice komt. 2x boven geparkeerd voor het uitzicht en koffie, maar niets duide op een camperservice plek. Een 9 voor het uitzicht.

• augustus 2021

• november 2019