Area Costa Orientale

Santa Maria Navarrese, Baunei, Sardinië, Italië

Area Costa Orientale

verhard deel bij strand - grasveld iets van strand verwijderd - bij het strand van Tancau - supermarkt 500m - centrum Santa Maria Navarrese 500m

• Viale Plammas 4b

08040, Santa Maria Navarrese, Italië
  • € 22,00 • 15 apr. t/m 15 okt.

• oktober 2020

top plek direct aan het prachtige strand. wij waren hier eind oktober en de CP was nog open. wij stonden op het achterterrein met bomen, lekker rustig. keurige voorzieningen en aardige beheerder. op loopafstand supermarktjes en wat aardige horeca.

FennaC

Mooie Italiaanse camperplaats tegenover een prachtig strand. Wij hadden het geluk dat we een schaduwrijke plaats hadden. Alle voorzieningen zijn goed onderhouden en schoon. Het afvalscheiden is hier een hele serieuze aangelegenheid. Warme douches zijn inbegrepen bij de prijs.

• juli 2020

Mooie plek. Dicht bij het strand en naast een restaurantje. Alles wat je nodig hebt!

• oktober 2020

• juli 2020

Stevenbxl

• € 22,00 • 15 apr. t/m 15 okt.