• februari 2023

Kon hem midden op het industrieterrein niet vinden. Niet aan te bevelen. Hij wordt ook niet geïdentificeerd. Zou hier moeten worden verwijderd, net als de andere plek hier.

• mei 2022

Geen kaartautomaat hier, we betaalden €5 aan een "oppas" die we daarna niet meer zagen. Dicht bij de stad, busstation (nr. 2) ernaast. Veel jongeren die wheelies aan het oefenen waren op hun scooters etc. Het werd ons te luid, ook vanwege de nabijgelegen weg, vluchtten.

• april 2022

grote parkeerplaats, super, super, superluid! ergste ooit! kom hier nooit!!!

• februari 2023

• mei 2022

• april 2022

grote parkeerplaats, super, super, superluid! ergste ooit! kom hier nooit!!!

Nog geen foto's
  • Via Ilio