Zeer aardige eigenaar. Veel ruimte. Mooi zwembad. Als je nu zou opruimen, zou het wat comfortabeler zijn. Benadering met 9 meter mobiel geen probleem. 27 euro voor twee personen inclusief zwembad, zonder elektriciteit.

dirk.kslr

Ik bevestig, de weg zei was. zeer aardige eigenaren, mooi zwembad. maar wat betreft de camperaccommodatie... we zijn vertrokken.

• oktober 2020

lastige weg ernaar toe, kuilen en smal en moeilijk te vinden zelfs met je navigatie. maar prachtige plek! super aardige eigenaren. Avond gegeten en ontbeten. €30 pp en geslapen voor €15 met de camper. mooi zwembad. schoon sanitair en heerlijke warme douches.

• oktober 2020

• Contrada Ciavarini