• november 2023

Toegang vervelend, maar zo goed als haalbaar. Sanitair OK, niet nieuw maar wel schoon. Strand indrukwekkend. Wat voor mij persoonlijk niet werkt, zijn de 26 katten van de eigenaar. Ik reed er bijna over heen en ze zijn overal.

CamperWale

Kleine camping, de oprit was wat smal, maar ok. Het sanitair is wat ouder, maar werd elke dag schoongemaakt. Mimimarkt had verrassend veel keuze voor de grootte van de cp en was wat mij betreft helemaal in orde. strand erg leuk. Exploitant erg aardig en behulpzaam.

WomoFranz

aardige camping. Toen wij er waren was ongeveer het hele terrein afgezet vanwege een reservering iets met paarden. Voor 1 nacht oke. Sanitair oud maar schoon. Redelijk aan de prijs.

• november 2023

Camping la Palma