• februari 2023

Heel primitief en oud allemaal. Geen warm water in douche en bij afwas plaats. Voor water bijvullen wel de juiste kraan gebruiken, bij de wasbak waar geen slang aanzit. Stroom is prima en de loosplaats ook. Aardige eigenaren en prima plaats voor bezoek aan de alcantarakloof. €10 per nacht.

CJ-Schonewille

heel basic. er is een douche en een toilet waar we geen gebruik van durfde te maken en ook een buitendouche die we wel aandurfde. een soort van keukenblokje en een afvoerputje voor de cassette. prima voor 1 dag. zou niet langer aanraden.

• oktober 2020

Rustig voor de nacht en erg handig voor de ingang van de grotten recht tegenover het gebied. Allemaal erg spartaans en een beetje verwaarloosd; ook de ingang, hobbelig en smal met lage boomtakken.

• februari 2023

• oktober 2020